Megrendelése véglegesítése előtt kérem, hogy figyelmesen olvassa el ezt a dokumentumot, az úgynevezett Általános Szerződési Feltételeket!
Rendelésének előfeltétele jelen ÁSZF elfogadása.
Ha a jelen dokumentummal, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy amennyiben egyedi igényével kapcsolatban egyeztetne velem, úgy kérem, vásárlása előtt vegye fel velem a kapcsolatot a 2. részben megadott elérhetőségek valamelyikén!
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) a Dvorszky Zsuzsanna ev. (a továbbiakban: Szolgáltató) által működtetett weboldalán (https://hangoldujra.hu) és annak aldomainjein (továbbiakban Weboldal) keresztül nyújtott, elektronikus úton és formában megrendelhető szolgáltatásokat és termékeket igénybe vevő személyek jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A megrendelés feltétele az ÁSZF elfogadása, amellyel a Felhasználó egyetért és magára nézve kötelezőnek ismer el. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.
Az ÁSZF célja a megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásnyújtás. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A Szolgáltató weboldalán történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben foglaltak elfogadását is jelenti egyben.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) az alábbi weboldalról:
https://hangoldujra.hu/oldalak/Altalanos-Szerzodesi-Feltetelek/
Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt.
Felhasználó: Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt.
Vállalkozás: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Felek: A Szolgáltató és a Felhasználó együtt.
Szerződés: A Szolgáltató és a Felhasználó között az ÁSZF és a Felhasználó által megadott adatok alapján, a regisztráció útján létrejött szerződés.
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
ÁSZF: A jelen Általános Szerződési Feltételek.
Kosár: A Felhasználó által összeállított Termékek listája a termékek árának feltüntetésével és a Szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakkal, amelyre a Rendelés irányul.
Rendelés: A Felhasználónak a Szolgáltató weboldalán kiválasztott Termék megvásárlására irányuló szerződéskötési ajánlata.
Online fizetési mód: a Rendelés fizetési szolgáltatón keresztül történő PayLike fizetési eszköz útján történő kifizetése.
Vételár: az áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért vagy a digitális szolgáltatás nyújtásáért fizetendő ellenszolgáltatás
Áru: jelen ÁSZF-ben olyan ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit(a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru)
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. Egyes speciális termékekre a vonatkozó ágazati/szektorális jogszabályi rendelkezések az irányadók. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen Szabályzat 2023. május 16. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 10 (tíz) munkanappal a weboldalon közzéteszi. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításoknak nincs visszaható hatálya. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A („Ptk.”) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
A Szolgáltató neve: Dvorszky Zsuzsanna ev.
Székhelye (és egyben a panaszkezelés helye): 2600 Vác, Váczy Pál u. 3.
EVNY Nyilvántartási szám: 58061097
Adószáma: 40905071-1-33
Bankszámlaszáma: ERSTE Bank 11600006-00000000-76580002
Telefonszáma: + 36 30 9 502 601
E-mail címe: dvorszky.zsuzsanna@hangoldujra.hu
Postacíme: 2600 Vác, Váczy Pál u. 3.
Honlapja/Weboldala: https://hangoldujra.hu
Cég neve: Websupport Magyarország Kft.
Levelezési címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
E-mail címe: info@mhosting.hu
Telefonszáma: +36 1 700 2323
Cégjegyzékszáma: 01-09-381419
Adószáma: 25138205-2-41
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-86703/2015.
Jelen szerződés alapján a Szolgáltatást igénybe vevő megbízza a Szolgáltatót a Szolgáltatás keretében önfejlesztéssel, önismerettel, holisztikus életmóddal és nőiséggel kapcsolatos anyagok/tudásanyagok elkészítésével és a különböző Szolgáltatásokon keresztül történő rendelkezésre bocsátásával. A szerződés tárgyát képezik egyrészt a Szolgáltatásokon keresztül, a szerződés megkötésének időpontjában hozzáférhető anyagok (videó anyagok, hanganyagok, egyéb anyagok), valamint a Szolgáltató által később elkészített anyagok.
A weboldalon elérhető termékek/szolgáltatások köre különböző önfejlesztő és szabadidős/relaxációs tevékenységekhez javasolt, többnyire online megtekinthető/igénybe vehető termékeket/szolgáltatásokat tartalmaz.
A weboldalon a Felhasználó az alábbi termékeket/szolgáltatásokat rendelheti meg:
- online vagy személyes konzultációk, konzultációs programcsomagok;
- előre felvett, önállóan végezhető tréningek/kurzusok;
- előfizetéses, havidíjas szolgáltatás;
- online/élő előadások/workshopok, webináriumok;
- digitális tartalmak (e-book, munkafüzet, hang- illetve videóanyag);
- egyéb rendezvények és események;
Szolgáltató fenntartja magának a jogot a Szolgáltatások változtatására.
Minden szolgáltatásra és termékre csak azok aloldalának megnyitásánál feltüntetett részletek és információk vonatkoznak, ezen információk – a jelen ÁSZF-ben szabályozott pontok kivételével – termékenként és szolgáltatásonként eltérhetnek egymástól.
A megrendelhető termékek/szolgáltatások tekintetében, a weboldalon az adott termékre/szolgáltatásra kattintva megnyílnak a részletes információk:
- termék/szolgáltatás részletei és annak ismertetője
- árak, esetenként az akciós árak
- megrendelés lehetőségei, amennyiben az adott termék/szolgáltatás rendelhető;
Felhasználó lehet nagykorú, cselekvőképes személy, aki mentálisan egészséges és képes a saját döntéseiért felelősséget vállalni.
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a konzultáció nem minősül egészségügyi ellátásnak, nem helyettesíti a pszichológiai/pszichiátriai ellátás vagy orvosi ellátás igénybevételét.
Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával, regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós személyes adatait megadni. A vásárlás során megadott téves/valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja a felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy személyes adataival veszi igénybe a nyújtott szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott személyes adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb nem várt eseményekért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató ugyanakkor tájékoztatja a Felhasználót, hogy a Felhasználóval történt egyeztetés és egyértelmű beazonosítás után a tévesen beírt adatokat kijavíthatja/pontosíthatja a rendelésben, hogy a számlázás és kiszállítás teljesíthető legyen.
Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a felhasználói nevét és vagy jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely - nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik.
Megrendeléseket kétféleképpen leadni a termékekre/szolgáltatásokra (az adott termékre/szolgáltatásra igénybe vehető fizetési lehetőség a termék/szolgáltatás aloldalán feltüntetésre kerül):
1. Termék/szolgáltatás kosárba helyezésével és azonnali bankkártyás kifizetésével;
2. Jelentkezési űrlap kitöltésével. Ekkor a visszaigazoló e-mail tartalmazza a fizetési lehetőséget, amely lehet átutalás vagy fizetési linkkel történő bankkártyás fizetés;
Mindkét esetben a „Megrendelés elküldése” vagy a „Jelentkezési űrlap elküldése” gombra kattintva Felhasználó tudomásul veszi, hogy ajánlata megtettnek minősül és nyilatkozata fizetési kötelezettséggel jár.
A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az űrlapon. A megrendelés elküldésével a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF-et – amit egy adatmező bejelölésével kötelezően megerősít – és egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a megrendelésről. Az ÁSZF elfogadásával egy időben a Felhasználó hozzájárul ahhoz is, hogy a jövőben a Szolgáltató eDM levelekben értesítse a további szolgáltatásairól, termékeiről és egyéb értéket adó információs tartalmakat küldjön neki.
Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.
Továbbá a Felhasználó tudomásul veszi, hogy az adatvédelmi tájékoztató (a továbbiakban: “Adatkezelési Tájékoztató”) tartalmának megismerése és elfogadása a szerződés létrejöttének feltétele.
Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a Felhasználó által megadott személyes adatokat, továbbá a weboldal használata során begyűjtött felhasználói adatokat rögzíti és az Adatvédelmi Tájékoztatójában meghatározott módon és célokra felhasználja.
Valamennyi Felhasználó köteles a tudomására jutott vagy számára hozzáférhetővé vált, a Szolgáltató üzleti titkát képező információt megóvni, egyúttal bizalmasan kezelni.
A szolgáltatás feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy űrlap kitöltése (valós adatok megadásával), valamint annak vételárának kifizetése a meghatározott fizetési határidőn belül.
A megjelenített termékek/szolgáltatások online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők. Szolgáltató alanyi adómentes, ennek megfelelően az áraknak ÁFA tartalma nincs. Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. Tekintve a termékek/szolgáltatások természetét, szállítással, fizetéssel kapcsolatos díjak nem kerülnek felszámolásra.
A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék/szolgáltatás nevét, leírását.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket/szolgáltatás hibás áron nyújtani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatás-nyújtást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék/szolgáltatás valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Felhasználó által a jelentkezési lap kitöltésével, és az „Elküld” gomb lenyomásával tett ajánlat Szolgáltató általi elfogadásával a Felek között fizetési kötelezettséggel járó online szerződés jön létre 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: „Ektv.”) 5. és 6. §-nak megfelelően. Továbbá arra tekintettel, hogy a szerződéskötés távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg, a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződés távollevők között kötött szerződésnek minősül.
Jelenleg az alábbi fizetési módok elérhetőek:
Banki átutalás:
A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés feldolgozását követően Szolgáltató elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.
Bankkártyás fizetés:
A fizetés történhet biztonságosan online, bankkártyával a rendelés véglegesítése során.
Ismétlődő fizetés bankkártyával:
Egyes termékek/szolgáltatások bizonyos havidíj ellenében érhetőek el. A havidíj automatikusan levonásra kerül minden hónapban, addig, ameddig az Előfizető azt le nem mondja. Az előfizetést bármikor le lehet mondani.
Bankkártyás fizetés esetén a regisztráció során a jelentkezőnek meg kell adnia érvényes bankkártyaadatait. A jelentkező kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok valósak, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik.
Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó, fizetési rendszert a Paylike nevű cég (Paylike ApS (Lunar Payments ApS) ack Kampmanns Pl. 10, 8000 Aarhus, Danish Central Business Registration Number no.: 36 68 32 79. Weboldal: www.paylike.hu; E-mail: hello@paylike.hu) üzemelteti, ami a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül. A Paylike általános szerződési feltételei és az adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhetők a https://paylike.hu/privacy weboldalon, amiket a Felek megismertek és elfogadtak.
Az igénybe vett, harmadik személyek által üzemeltetett fizetési szolgáltatások használata során esetlegesen felmerülő hibákért a Szolgáltató a felelősségét kizárja.
A Szolgáltató fenntartja a jogot a kihirdetett események időpontjának áthelyezésére saját döntése alapján. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik időpontban vagy másik szolgáltatásra/termékre használható fel.
A megbízási díj levonását vagy annak átutalását követő 8 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amelyet e-mailen keresztül juttat el a Szolgáltató a Felhasználóhoz.
A Felhasználó nem kötelezhető elektronikus számla elfogadására, azonban papír alapú számla igényét Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha azt a Felhasználó írásos formában előre jelzi ezt felé.
A Felhasználó a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés felmondását, vagy a felmondást tartalmazó jognyilatkozatát a dvorszky.zsuzsanna@hangoldujra.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben kezdeményezheti. A felmondást tartalmazó nyilatkozatmintát jelen szerződés 1. számú melléklete tartalmazza.
Egyes termékek/szolgáltatások esetében pénzvisszafizetési garancia áll rendelkezésre, melynek mértéke (lehet 100% is) a termék/szolgáltatás oldalán egyértelműen fel van tüntetve, ahogy az is, hogy milyen feltételek teljesülése esetén lehet élni ezzel a garanciával.
A Felhasználó az ellenérték fejében megrendelhető szolgáltatás megrendelésének véglegesítésével kifejezetten akként nyilatkozik, hogy az ellenérték megfizetésének hatályával a Szolgáltató kezdje meg az Fvszr. 20.§ (2) bekezdés szerinti határidő letelte előtt a szolgáltatás nyújtását, így a Felhasználót ebben az esetben nem illeti meg elállási jog. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az ellenérték fejében megrendelhető szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítésének megkezdésével az adott szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
Egyes szolgáltatások esetében a 30 napos pénzvisszafizetési garancia hatáskörébe nem tartozik bele az egyszeri regisztrációs költség – amennyiben ez a költség fel van tüntetve az adott termék/szolgáltatás oldalán.
Virtuálisan letöltött termék esetén, a Vásárló nem élhet az elállás jogával.
Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.
A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.
A Szolgáltató nem szűri és nem szűrheti a Weboldal forgalmát, nem szűr vírusok és más ártalmas kódok, kéretlen levelek, elektronikus szemét ellen, a Felhasználót ért támadásokért, azok elhárításáért nem felel. Szolgáltató nem vállal szavatosságot a Tárhelyszolgáltató valamint a Felhasználó által igénybe vett internet szolgáltató működési problémáiért, kimaradásaiért, illetve azért, hogy ezen okokra visszavezethetően a hozzáférés mennyi ideig biztosított. Szolgáltató rendszeres karbantartás miatt jogosult a hozzáférést szüneteltetni. A karbantartás idején változatlan a díjfizetési kötelezettség. A Szolgáltató megtesz minden ésszerű lépést annak érdekében, hogy a rendszeres karbantartás során a Szolgáltatás a lehető legrövidebb ideig szüneteljen. A szünetelés nem jelenti a Szolgáltató által a rendelkezésre állással kapcsolatban vállalt kötelezettség megszegését.
Szolgáltató nem felelős különösen az előfizetéses szolgáltatásainak szüneteléséért, ha a szünetelést vis maior vagy a Szolgáltató érdekkörén kívül eső harmadik személy magatartása idézte elő, amely nem jelenti a Szolgáltató által a rendelkezésre állással kapcsolatban vállalt kötelezettség megszegését.
Szolgáltató semminemű felelősséggel nem tartozik abban az esetben, ha a Felhasználó eszköze nem alkalmas az olvasóprogram megnyitására, futtatására, valamint a megfelelő sávszélességű internet kapcsolatra.
A Weboldal és szolgáltatások kizárólag a hatályos jogszabályok keretei között, harmadik személyek és a Szolgáltató jogainak sérelme nélkül, illetve a Szerződés rendelkezéseinek betartása mellett használható. Felhasználó köteles teljeskörűen megtéríteni mindazt a kárt, amit mindezek megszegésével Szolgáltatónak okoz.
A Felhasználó a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségen terjesztheti elő: +36 30/9 501 602 telefonszámon valamint a dvorszky.zsuzsanna@hangoldujra.hu elektronikus levelezési címen.
A Felhasználó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással – tehát jelen esetben a Szolgáltatóval – kapcsolatos panaszát, amely a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatások Felhasználók részére történő értékesítésével, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.
Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni.
Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg kell a jegyzőkönyvet megküldenie. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.
A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató indokolni köteles.
A telefonon közölt szóbeli panaszt Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
Amennyiben a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét arra, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttének, érvényességének, joghatásainak és megszűnésének vizsgálatára.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre ugyanakkor kiterjed az alábbiakra:
A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a Felhasználó lakóhelye szerint illetékes fővárosi/megyei kormányhivatalok látják el, amelyek elérhetőségei az alábbi linken ismerhetők meg: http://www.kormanyhivatal.hu/
Ügyfél – ideértve a Felhasználót és a Felhasználónak nem minősülő Megrendelőt is – jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk. rendelkezései szerint, a Pp. által meghatározott eljárási rend alapján.
A békéltető testületi eljárás előfeltétele, hogy a Felhasználó megkísérelje a vállalkozással – jelen esetben a Szolgáltatóval – közvetlenül rendezni a vitás ügyet.
Amennyiben Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja, úgy a Felhasználó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni.
Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület az illetékes.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Felhasználói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Felhasználói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a Felhasználói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a Felhasználót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul. Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy Felhasználó a békéltető testületi eljárásban nem csupán természetes személy lehet (lásd: fogalom meghatározások)
A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás – tehát a Szolgáltató – írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Felhasználó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a Felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a Szolgáltatónak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség.
Amennyiben Szolgáltató székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Felhasználó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel.
A békéltető testület az iratokat a Felhasználónak postai szolgáltató útján, a hivatalos iratok kézbesítésére vonatkozó rendelkezések szerint kézbesíti. A Felhasználót megilleti az elektronikus kapcsolattartás választásának joga.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót az alábbiakról: az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform rendeltetése, hogy az EU-tagországok, valamint Norvégia, Izland és Liechtenstein fogyasztói, illetve kereskedői bíróságon kívül tudják rendezni az áruk vagy szolgáltatások online értékesítésével kapcsolatos jogvitáikat.
Az online vitarendezési (OVR) platform nem áll kapcsolatban egyetlen kereskedővel sem, a segítségével panaszát elküldheti egy jóváhagyott vitarendezési testületnek.
A vitarendezési testület egy pártatlan szervezet vagy magánszemély, aki a fogyasztók és a kereskedők közötti viták rendezésében nyújt segítséget. Ezt a folyamatot nevezzük alternatív vitarendezési eljárásnak, amely általában gyorsabb és olcsóbb, mint a bírósági pereskedés.
Az OVR platformon kizárólag a nemzeti kormányok által különböző minőségi szempontok – igazságosság, átláthatóság, hatékonyság és elérhetőség – alapján jóváhagyott vitarendezési testületeket lehet igénybe venni.
Az online vitarendezési platform ide kattintva érhető elő:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
A platform használatának feltétele, hogy a vevő és a kereskedő lakhelye, illetve székhelye az Unióban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben legyen.
Panasz akkor tehető, ha:
Miután a Szolgáltató beleegyezett abba, hogy a vitarendezési eljárás keretében kerüljön sor a panasz kezelésére, a Feleknek 30 napon belül megállapodásra kell jutniuk arról, hogy melyik vitarendezési testületet fogják felkérni a panasz kivizsgálására. A panasza a közösen kiválasztott vitarendezési testület elé kerül. A platform értesítést küld a Felhasználónak, ha a vitarendezési testület kezelni tudja az ügyét és eredményre jut. Ha a vitarendezési testület nem tudja kezelni a panaszt, arról indoklással együtt szintén értesítést kap.
Szolgáltató weboldala szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos (Dvorszky Zsuzsanna) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett neve: Dvorszky Zsuzsanna
Címzett címe: 2600 Vác, Váczy Pál u. 3.
E-mail címe: dvorszky.zsuzsanna@hangoldujra.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás(ok) nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..…
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja: *
A Felhasználó neve:
A Felhasználó címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételár banki átutalással kerüljön visszautalásra):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
A Felhasználó aláírása:
(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: